turkiet gav mig mvg

God eftermiddag på er!
Har precis kommit hem från skolan (vi fick sluta engelskan lite tidigare). Idag fick vi reda på vad vi fick för betyg på talet som vi höll i svenskan (mitt handlade ju då om första gången jag var i Turkiet), jag fick i alla fall MVG på det, så jag blev riktigt glad och jag kan ju bara säga att det gjorde min dag hittills! :)  Hur har eran dag varit än så länge?
Jag och min bror i poolen i Turkiet (det är mina ben ni ser)
Jag, min mamma och min bror. Detta är en av de första kvällarna tror jag.
Hela familjen då ja, pappa, jag, mamma och bror utanför "Henkes Ullared Turkiet". :)
En bild från båtutflykten vi var på.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0