Börjar om.

Hejhej!
Som nog de flesta vet så har jag förut skrivit på en annan blogg som heter walkinginkarlskrona.blogg.se, men den bloggen har jag nu "gett upp" då det var ett krångligt namn och jag inte direkt brydde mig särskilt mycket. Jag har känt ett tag att jag inte vill blogga mera, men nu ikväll så bara kände jag för att starta en ny blogg och börja om från början! :)
Min blogg kommer för det mesta att handla om mitt vardagsliv, mina vänner, gymnasiet, musik, fotografier och min pojkvän Arvid. :)  Jag har inget speciellt "tema" på min blogg och jag bryr mig inte direkt om hur många besökare jag får, utan jag vill bara skriva av mig. Fast visst är det lite extra kul när det är många som läser, hihi.
Slänger upp en bild på mig med så ni vet vem jag är eller hur jag ser ut allafall :)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Persson

hannas ansikte är grått men hon har blåa ögon :O

2010-09-28 @ 22:09:58
URL: http://malinnpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0