första skoldagen efter lovet

Hejhej!
Har precis skickat in recensionen av "Twilight" i engelskan och svarat på de sista frågorna i geografin, så nu hoppas jag verkligen på att det kommer gå bra imorgon på "det stora läxförhöret" som Danne kallar det... Idag var första skoldagen efter lovet och den var riktigt chill, vi hade ingen geografi eller franska och sen på historian så var det bara chill. Sen när jag kom hem åt jag lite frukt och pluggade ute i solen, dock brände jag mig... Precis exakt just nu skriver jag med Arvid som rekomenderar en massa låtar till mig och med Amanda som tjatar på mig att jag ska ha shorts imorgon, men jag anser att det är lite för kallt för det... Nu blir det Ben&Jerry!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0