bloggar jag läser

Jag fick en fråga för någon dag sedan om vilka olika bloggar jag läser, så jag tänkte svara på det nu och kanske blir det en lite motivering på varje.
Carolina Gynning - Hon är en grymt härlig och positiv människa, hon gör väldigt fin konst och precis som jag så har hon intresse för hästar. Man blir glad och inspirerad av att läsa hennes blogg helt enkelt! (Eller jag blir det.)
Alexandra "Kissie" Nilsson - Inte för att vara sån, men finns det någon "bloggsjäl" där ute som inte läser Kissies blogg för att få reda på vad hon nu hittat på för bus eller för att se hennes nya skandaler? Hennes blogg är underhållande på ett annorlunda sätt helt enkelt.
Desiree "Dessie" Nilsson - I början var det den bloggen jag hatade mest av alla för det enda hon gjorde var att starta bloggbråk osvosv.. Så jag har inte läst hennes blogg på jättelänge, men nu har jag fått reda på att hon skaffat en hund, så jag måste ju se hur detta går om ni förstår vad jag menar? Hahaha.
Paulina "Paow" Danielsson - Läser inte hennes blogg regelbundet, men tyckte den kunde få vara med i alla fall eftersom jag läser hennes blogg när hon är ute och reser, då är den bra. Jag tycker om att läsa om resemål och så och det är även den enda gången som hennes blogg är intressant!
Hugo Rosas - Inte för att vara sån, men han är ju lite speciell (på ett positivt sätt), så hans blogg är ju lite småkul att läsa då och då!
Albin Axelsson - Jag anser att han har en j*vligt cool stil och hans blogg är både bra och intressant.
Alexandra Johansson - Hon är en grymt häftig tjej med en grym blogg! Hon kan verkligen intressera och fånga läsarna med det hon vill berätta och det gillar jag skarpt!
• De så kallade "små-bloggarna"  - Jag förstår inte riktigt varför man kallar dem för det så jag bestämmer mig för att skriva ut några av dem, fast inte göra några längre förklaringar om varför jag läser dem. :) Men detta är bara några av dem jag läser, kom ihåg det!
- Joel Lindblad - Kalas bra blogg! Har även pratat lite till och från via kommentarerna och han verkar vara en schyst kille och det gör hans blogg ännu bättre.
Veronica "Vevvz" Andersson - En riktigt härlig och glad tjej som jag känner lite halvt om halvt. Gillar hennes tips och åsikter!
- Evelina "Lillie" Carlson - En rosa liten fluffig och söt blogg som är riktigt kul att läsa då jag gillar hur hon kan kombinera olika kläder och smycken så bra! + att vi faktiskt gått i samma skola förut i ca 2 år, det ni.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hej :) så gulligt att du skrev så glad jag blir :D

2010-12-09 @ 20:49:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

va roligt att du gillar min blogg hanna =D gillar din med! =D

2010-12-09 @ 20:49:58
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är bra med mig. Vad händer hos dig nu?

2010-12-09 @ 20:51:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Albin

Vad roligt att se, vilken salig blandning bloggare du läser! Tycker din blogg är kanon. :)

2010-12-09 @ 22:19:30
URL: http://AlbinAxelsson.se/
Postat av: evelina carlson

s: åh, va gullig du är :D haha, tack så mycket sötnos!

2010-12-09 @ 22:53:41
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: liindblaads

JAa men eller hur de är ju ändå kommentarerna som får mig att blogga vidare :)

och spec när dom rör inlägget så är de extra kul :)



okej jag ska vara ärlig, de är bara för att ja kommenterar runder massa olika bloggar som ja ligger på aktiva listan skulle jag tro, mjen jag läser iaf era inlägg innan jag kommenterar, jag kör itne på copy paste. som många andra gör, eller joo jag gör de om jag har tävlingar för att locka tävlnade men de tycker jag är okej :)



Och Carolina gynning :D älskar den tjejen :D jag har gjort ett misstag i mitt liv och de kommer ja alltid att ¨ångra :P

de är att ja inte gick fram till Carolina en natt då jag stog tio meter från henne i ett litet sammhälle i skåne :O

fattar ej de !



och tusen tack för att du tog upp mig med :D

2010-12-10 @ 15:05:15
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0