kommer idol-jay att hålla som artist?

All denna hysteri (eller vad man ska kalla det) kring att Jay vann Idol 2010 igår har redan börjat bli tjatig. Jag har inte kollat på Idol särskilt aktivt detta året för jag tycker att det har blivit lite för mycket och för snurrigt för min del, och jag anser att årets deltagare inte har varit lika bra som de gångna åren. Är inte meningen med tävlingen att hitta nya artister som ska hålla? Jag tror inte att Jay kommer hålla som artist, jag tror inte att någon av årets deltagare hade hållit som artist, men vem vet, jag kan ju ha fel? Nu tror väl folk att jag har påverkats om vad tidningarna har skrivit om honom, men hallå, vem påverkas inte av att läsa att flera mindre barns idol är knarkare och dessutom otrogen mot sin flickvän med en annan idoldeltagare? Skandal skandal. Jag fattar helt ärligt inte varför Jay fick fortsätta att vara med i idol efter att denna knark-skandal bröt ut. Är det inte meningen att man ska få konsekvenser för vad man har gjort? Det kan ju knappast gottgöras med att man sjunger relativt okej. Just nu framgår det ju som om det är okej att röka på och sådant utan att ens få några konsekvenser. Jag säger som jag sa innan, skandal skandal. Nej, jag tycker att "idolribban" ska höjas och att folk med riktigt speciell talang ska söka till idol nästa år!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0