"the boys are back in town", en låt som fastnat.

Igår blev det tyvärr så att jag inte hann blogga när jag kom hem, så jag tänkte att jag skriver om det nu. När jag kom fram med tåget i Ronneby så hämtade Arvid och hans pappa mig för jag har lite svårigheter med att gå just nu.. Väl hemma hos honom så fikade vi med hans familj + mormor och morfar, spelade cod (för Arvids skull..), tog det lugnt, var nere på julmarknaden och sen åt vi middag hemma hos hans mormor och morfar. Det var jättemysigt med tanke på all snö och så med!
Sen nu idag så har jag bara varit i skolan och inte gjort speciellt mycket. Det var snöbollskrig på gårdsplanen mellan Ehrensvärdska och af Chapman (där jag går), och där blev jag träffad ett antal ggr.. Gotland kastade så det kom snö i min väska och ner över hela benen, Emmy träffade mig på benen och rätt i ansiktet och så rann det tillslut innanför tröjan, Amanda träffade mig i ryggen och på rumpan. Sen halkade jag och slog i knäna ordentligt i isen.. Det var inte kul direkt..
saknar dig..
Kram

Kommentarer
Postat av: MATHILDA SJÖNDIN

SV: Jaa :D



jag ska gå i skolan, va med kompisar. På fredag ska jag på puma (typ som en fritidsgård fast liite roligare) med en kompis, sen sover vi hos henne. Själv då? :D

2010-11-29 @ 17:50:43
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: evelina carlson

s: ellerhur? så jävla fin!



aw, va söt bild =)

2010-11-29 @ 22:04:57
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0