under tiden jag vart borta har jag...

• Slutat som medryttare på Magic pga att han stod alldeles för långt bort för att jag skulle hinna ta hand om honom. Jag vet att jag kommer att sakna honom för han är en väldigt fin och underbar häst och jag vill tacka hans ägare så mycket för att jag fick rida honom den lilla tiden jag var där!
• Varit i huvudstaden för att se Håkan Hellström på Hovet! Jag flög till Stockholm på kvällen den 12 november med min kära vän Ida för att spendera helgen i Stockholm och för att se Håkan Hellström. Det var helt magiskt och jag har redan bokat biljetter för att se honom i Kristianstad den 8 april 2011! Men denna gången ståplats.. (fler bilder kommer i nästa inlägg!)
Åkt fram och tillbaka med min tå för att få den tillfixad, men ännu har inget hänt och den blir bara sämre och sämre, men nästa fredag (den 3 december) så blir jag "äntligen" opererad.
Firat ett år och fem månader tillsammans med min underbara pojk. Jag älskar dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du gör rätt i att ta ståplats!

Det är ju en helt annan känsla :)

2010-11-26 @ 19:29:28
URL: http://mylifenstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0