har tråkigt så ni får veta lite om mig.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En. Arvid Sebastian Svensson♥
Vad tycker du om kärlek? Underbart är det!
När kramade du någon sist? Kramade Amanda hejdå i eftermiddags.
Saknar du någon speciell person? Ja det gör jag..
Har du svårt för att bli kär? Det beror på lite..
Är du singel? Nej. :)
När fick du senast en komplimang? Jadu.. Idag tror jag. :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Om jag vart medvetslös, minns jag då att jag har vart det? Hmm..
Gjort något riktigt dumt? Ja, någon gång har jag vällan det.
Gjort något du verkligen ångrar? Jodå, vi gör alla något som vi ångrar någon gång i livet.
Åkt ambulans?
Bara på "skoj" i skolan. ;)
Gjort nåt olagligt? Nejdå, jag är en liten ängel.
Fått din mamma att gråta? Det vet jag faktiskt inte..
Slagit ner någon? Råkade sparka en gammal klasskompis mellan benen i sexan.. hihi
Skämts över dina föräldrar? Ohja!
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag säger bara det när jag menar det.
Tar du droger? Aldrig i mitt liv!
Dricker du? Nej, faktiskt inte. :)
Vilka kläder sover du i? Min gosiga pyjamas och trosor. 
Vad hatar du verkligen? Dåliga dagar och när ingen lyssnar på mig.
Varit kär? Jag är kär. :)
Är du ensam nu? Nja.. Mamma, pappa och min bror sitter i rummet intill.
Vill du gifta dig? Är vällan lite för ung för att tänka på det, min jovisst. 
Vill du ha barn? Samma som ovan.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag själv, men bortsett från mig var det Arvid. :)
Såg dig gråta? Tror det var Arvid.
Fick dig att gråta? Mina dumma tår..
Du delade en dricka med? Vet inte, var säkert Amanda. 
Du gick på bio med? Arvid! Han bjöd mig förra helgen, hihi.
Skällde på dig? Var säkert mamma. :)
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma. Hon frågade om jag ville ha fika. (svar: nej)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej det tror jag minsann inte att jag har.
Kramat någon? Jajemen
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Sminkborttagningsmedel och en glass med topping!  
Sjungit? Ja, jag sjunger väldigt ofta.
Saknat någon? Ja, saknar alltid en viss person ♥

JAG HAR:

Digitalkamera? Jajemen.
Systemkamera? Jadå, en Nikon D60 ;)
Telefon på rummet? Ja, men den funkar inte..
Egen dator? Inte längre..
Könssjukdom? Haha , absolut inte!
Bra kompisar? Bäst kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0