hjälp med header?

Eftersom att hela förra inlägget gick åt till pluggandet så bestämde jag mig för att skriva ett till inlägg om vad som helst utom det. :) Som sagt så kommer Arvid imorgon och det är jag väldigt tacksam för, för jag saknar honom något enormt (och han ska hjälpa mig att plugga..)! Jag känner att jag även måste skaffa en ny profilbild till fb så jag ska se om jag kan fixa det och sen måste jag ju fixa en riktig header! För den som jag har nu är ju givetvis bara tillfällig! :) Men sen är det ju det där med tiden... Finns det möjligen någon lite sötnos som kan fixa en header åt mig och jag skickar några bilder? (a) Skulle blir otroligt glad isf! :)
Random bild som jag tog i sommras!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0