pussinuss

Godkväll kära läsare!
Jag har precis skrivit om mitt tal i svenskan då min kompis hade skrivit samma sak som mig i efterhand,vilket jag inte gillade så jag struntade i mitt gamla perfekta tal och gjorde ett nytt istället! Det gamla handlade om hur jag hittade en av mina närmaste vänner, men detta nya handlar om första gången jag var i Turkiet och det blev faktiskt riktigt bra! Har även pluggat lite matte och ska snart plugga engelska grammatik, inte så kul, men det behövs. Idag fick vi tillbaka våra geografiprov och vår inlämningsuppgift i samma ämne. På provet fick jag G och på inlämningsuppgiften fick jag ett VG, så jag är relativt nöjd. Ikväll blev det att äta på Donken då mamma inte orkade laga mat, hihi tack♥!
Saknar Turkiet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0