tömmer mina känslor.

Hejhejhej på er. Jag är sjukt trött och sliten, så därför har jag inte bloggat på ett tag. Får se lite hur det blir imorgon.. Läste i alla fall nyss på Paows blogg som gör mig så sur och fan vad patetisk hon är egentligen.. (enligt mig i alla fall). Hon håller på att "trakassera" Kissie heeeela tiden med massa bilder och inlägg och sådant, sen säger hon att hon inte bryr sig ett piss om Kissie, men man undrar ju... Jag försvarar inte Kissie eller något för jag gillar varken henne eller Paow så jag är passiv. Men det är så himla barnsligt att hålla på som hon gör mot Kissie, väx upp liksom?! Hon är ett år äldre än mig, men jag tycker det känns som om hon är ungefär tre år yngre än vad jag är eller något.. Det är som om hon tigger om bloggbråk för att få uppmärksamhet... Nej, hennes blogg har jag totaltröttnat på, nu är det "små-bloggar" som gäller, för de är mycket mysigare och ärligare. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vad hittar du på en söndagkväll som denna ? :D

2010-10-31 @ 21:11:48
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Okej, vad trevligt :)

Hur länge har ni varit tillsammans då?

2010-11-01 @ 09:35:05
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0