ursäkta den dåliga uppdateringen..

Nu mitt i höstterminen blir det lite stressigt med läxor, prov och hästen, så jag hinner tyvärr inte blogga så mycket som jag skulle vilja.. Men jag bloggar så mycket jag kan, så håll utkik efter nya inlägg. ;)  Idag hade jag inga lektioner från min psykologilärare och historialärare var sjuk och sen kunde jag inte medverka på idrotten. Så jag drog till stallet och red lite tills det började åska och sen blev det att åka hem frysandes pga det kalla vädret. Sen jag kom hem har jag bara pluggat franska hela kvällen och snart ska jag göra samhällskunskapsläxan, kul.. Ska även kolla hur brunt jag vill ha mitt hår. :)
1.
2.
3.
4.
Någon av dessa hårfärgerna kanske... Vad tycker ni? Bild 1, 2, 3 eller fyra? ;)
(bilder från google)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0