Vad jag gjort under "bloggpausen"

Nu är det ju så då att jag inte bloggat sen i torsdag, så jag tänkte berätta vad jag har gjort under min "bloggpaus".
Fredag: Var i skolan och hade mitt engelska grammatikprov, det gick nog riktigt bra tror jag. Sen mötte jag Ida och vi drog till Hemmakväll och köpte Ben&Jerry's och hyrde filmen The Stepfather, som var riktigt bra (jag rekommenderar den).
Lördag: Jag följde med mamma in till stan en snabbis innan hon körde mig till Arvid som jag skulle sova hos. Arvid och jag kollade på film, var ute i solen och lite så.
Söndag: Jag vaknade hos Arvid och tog tåget hem vid 12 tiden. Vid 13.00 åkte jag, min mamma, pappa och bror iväg för att jag skulle provrida en häst. Det gick helt underbart bra, jag kan berätta mer om det i ett annat inlägg. :)
Måndag: Vart i skolan och pluggat till franskaprovet som är på fredag. Pratade även med Arvid i telefon innan jag gick och la mig.
Flummbild♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0