långt inlägg, jag hoppas att ni orkar läsa det :)

Himmel vad kallt vi ska ha det här i Sverige då! Sitter helt seriöst här och har gåshud på både armar och ben. Hade inte mitt hår (på huvudet då va) varit så långt så hade väl det stått rakt upp också!
Men jag tänkte bara berätta att jag ska försöka blogga imorgon innan skolan eller under skolan. :)  Efter skolan så ska Arvid komma med en massa överraskningar. Jag är riktigt spänd och har tjatat i säkert en vecka om att få veta vad det är!  Men jag har fortfarande inte fått veta något.. Jag vet bara att han möter mig på stan och att vi ska äta någonstans, gos.♥ Men jag bloggar i alla fall så fort jag kan imorgon!
Jag tror inte att det blir så många fler inlägg ikväll, men ni får väl hålla ögonen öppna antar jag. ;) Om detta är det sista inlägget så vill jag önska er alla en godnatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0