nattinatti

Hejhej!
Jag har precis skickat iväg mina gamla anteckningar om cellen från 9an till Arvid (han går tredje året och ska ha prov på det imorgon). Jag hoppas att han förstår dem och att det är till någon hjälp. :)  Innan ikväll så kollade jag, mamma och min bror på två avsnitt av Grey's Anatomy säsong 3, kalas bra var det! Snart blir det att göra sig i ordning, kolla lite på tv och sen lägga sig i sängen och läsa, då jag ska upp 5.30 imorgon... Mindre kul, så jag hinner tyvärr inte att blogga imorgon på morgonen, men jag bloggar så fort jag kan igen. :) Godnatt och sov så gott sen allihopa!
Det är lite najs att man fortfarande minns detta, hihi.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0