riktigt kallt idag

God eftermiddag på er! :)  Hur har eran dag varit?  Min har varit stressig och kall, då vi har det super kallt på vår skola.. Idag var jag lite nyttig med, för när jag kom hem var jag hungrig så jag gjorde en fruktsallad till mig. :)  Den bestod av 1 svenskt äpple, 1 banan, 2 satsumas och lite vindruvor, kalas gott! Imorgon kommer jag dock inte att vara fullt så nyttig då jag, Amanda, Emelie, Emmy och Rebecka ska äta världens godaste kebab på Michels. ;)
Nu blir det snart att äta middag (känner att detta inlägget handlar mycket om mat, förlåt mig) och efter det blir det att svara på alla era gulliga kommentarer, hihi.
Sjön i Bastasjö hemma hos mig förra våren.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0