förklaring

Oj, jag har verkligen inte bloggat på år och dagar... Jag ber om ursäkt för denna svackan och jag ser att det finns så söta människor som vart inne på min blogg då och då för att se om jag skulle börja blogga igen, så fint av er! Jag tänkte ta och köra igång lite smått med bloggningen igen. Förra gången sa jag ju att jag bloggade för min skull och för att jag skulle kunna blicka tillbaka och se vad jag har gjort i mitt liv utan att påverkas av kommentarer och besökare, men precis som första gången så gick det snett och det viktigaste för mig var att skriva saker som jag trodde att andra skulle tycka om, bara för att få läsare. Därför slutade jag blogga igen, jag vill blogga för mig och mina närmaste och att sen alla andra läser det är ett enormt plus! Så nu tar jag tag i det igen och hoppas det går bättre denna gången. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0