i'm back!

Jag är som sagt tillbaka nu och tänkte skriva lite om de "största" sakerna som hänt under tiden som jag inte bloggat.
- Jag har opererat två stycken tår (hahah, hur knasigt låter inte det egentligen?)
- Halkat hos min kompis Emmy i hennes isiga backe, så jag fick en spricka i handleden.
- Arvid råkade kasta sin mobil i huvudet på mig, så jag gick runt med en bula och huvudvärk i en vecka!
- Tapetserat om mitt rum så nu har jag en underbar fondvägg och de andra väggarna är mörkt lila, det är jättemysigt och fint! Passade även på att möblera om lite.
- Färgat håret brunt igen och klippt lugg, är faktiskt väldigt nöjd, men saknar den blonda hårfärgen lite..
Tada!!!
Tror inte att det har hänt så mycket mera, men om jag kommer på något mer så skriver jag självklart upp det!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0