siesta! 2011

Just nu finns det nog ingenting jag hellre vill än att åka till Siesta! i början på sommaren i år. Många av mina vänner ska dit och sen kommer Håkan Hellström dit och att se honom ännu en gång framföra sina underbara låtar skulle vara helt magiskt! Sen ska ju även bland annat The Ark, Adam Tensta och Daniel Adams-Ray dit och att se så många bra artister under så bra omständigheter som på en festival med både gamla och nya kompisar skulle helt ärligt vara en ära. Sen är ju campingen halva upplevelsen av festivalen så självklart måste man ju campa! Vad är en festival utan att trängas i ett svettigt tält med dem man älskar? Åh underbart! Jag måste verkligen försöka ta mig dit, i år ska jag dit, jag måste dit. Och då, då ska jag stå längst fram när Håkan Hellström spelar och bara skrika ut min kärlek i hans texter!
En av alla tusen bilder jag tog på Håkan sist jag såg honom,
här framför han sin konsert på Hovet i Sthlm.
Puss&Kram från Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0