klippa mig?

Jag sitter just nu och överväger att klippa håret kort, typ till axlarna. Men jag vet inte, jag är ju i alla fall relativt säker på att jag kommer att ångra mig sen, men man kan ju vara nöjd för det? Jag får se lite, isf klipper jag det lagom till skolavslutningen tror jag. Inom kort ska jag i alla fall klippa topparna och lägga in lite ljusa slingor, ungefär som på bilden nedan, jag tror det skulle bli sjukt snyggt! Jag har snackat lite med en kompis som heter Ellen som går frisör om vad det kostar att klippa sig hos dem så imorgon ska jag förmodligen dit för att boka en tid, men jag får se lite. :) Jag ska snart sova, för jag mår inte så bra, jag fick gå hem från skolan idag nämligen.. Jaja. Jag saknar Arvid jättemycket...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0