min dag

Hejhej!
Kom nyss hem från skolan, gud vad kallt det är ute! Kan ju nästan tro att en ny istid står bakom knuten för att sedan hoppa fram och ta dö på mig.. Dock fryser jag nästan alltid, det är något som ni kanske inte visste om mig! Idag i skolan så kollade vi på film på psykologin och på historian så jobbade jag och Amanda vidare med vårt arbete om aboriginerna. Sen hade vi våran långa lunch och efter det var det dags för bip-test på idrotten, som jag inte kunde vara med på, det suger. Sen hade vi matteprov, det gick relativt okej. *Ojoj, det här inlägget blir långt, undra om någon orkar läsa detta..* Ikväll blir det att plugga franska och bara ta det lugnt.
Kram

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- lycka till med franskan!

2010-12-09 @ 16:54:28
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0