ojojoj..

Hej på er mina sötnosar! Som ni förmodligen upptäckte så bloggade jag inte på hela dagen igår, men det är verkligen jättemycket som händer nu i skolan under en kort tid, så jag måste tyvärr lägga ner nästan all min tid på pluggning.. Men nu har jag pluggat samhällskunskap sen jag kom hem vad 14.30 så jag bestämmer att jag får ha en paus nu. ;) Idag har jag haft psykologi, historia och idrott. På idrotten hade vi simtest och jag simmade 24 längder på 20 minuter så det är ett väldigt starkt G då VG var 26 längder på 20 minuter. Dock är jag inte så nöjd, så jag har bestämt mig för att jag ska simma lite då och då för att kunna förbättra detta, smart va? :)
Det var en person som undrade vart jag hade köpt skjortan som jag har på denna bilden, och jag kan meddela er om att den är köpt på cubus för antingen 199:- eller 299:-, jag minns inte riktigt...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0