!!!!!!!!!!11one

Hejhej!
Har inte skrivit på ett bra tag, men har faktiskt inte haft någon riktig lust till att göra det... Sen har det inte hänt så himla mycket heller, förutom att jag förra fredagen åkte till Kristianstad med Ida för att se Håkan Hellström. Det var så himla vackert! Vi stod längst fram och i slutet fick både Ida och jag en ros av honom, hihihihihihihihihi!
Idag vaknade jag upp jämte annie för hon sov hos mig, men hon gick hem vid 13. Runt 14.10 tog jag bussen till tåget och drog till Arvid, så jag har alldeles precis kommit hem. Behövde verkligen träffa honom idag... Han hjälpte i alla fall mig med en sak vi har i samhällskunskapen och sen chillade vi lite bara. Kladdade även på rampen som han har byggt, det blev AWESOME!! Nu ska jag se på tv :) pusspuss!
Fan vad jag är bra på att måla monster asså!!!1one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0