pluggpluggplugg...

Hejhej!
Vart och hämtat min Håkan Hellström biljett idag så nu blir det att se honom den 3 augusti med Ida i sommar, toppen! Idag har jag vart i skolan, det började med idrott och jag har redan träningsvärk (sååå sköööönt!), sen svenska, samhällskunskap och matteprov. Jag trodde verkligen att jag skulle klara matteprovet galant för jag förstod verkligen alla uppgifter i mattenboken och min pappa hade hjälpt mig så otroligt mycket, men provet var verkligen skitsvårt och vissa saker hade vi inte ens gått igenom så jag hoppas jag får G.... Imorgon drar jag ner till Lund för att plugga franska, så vet inte hur min uppdatering kommer se ut för jag vill berätta hur franskan går.. Isf bloggar jag om det när jag kommer hem från Lund igen.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0