söndag

Sitter här vid datorn och funderar på lite allt möjligt. Konstigt hur ensam man kan känna sig ibland va? Som om ingen förstår eller som om att något saknas fast man inte riktigt vet vad.. Idag har jag bland annat pluggat franska och matte, jag måste plugga rätt mycket franska just nu vilket ärligt talat inte är speciellt kul.. Ska i alla fall till kusinerna nästa helg för att få lite hjälp med i stort sett alltihopa i franskan. Igår vad det filmkväll hos Emelie. Jag, Amanda, Emmy och Rebecka var där och vi dippade grönsaker och såg på Draktränaren, Lejonkungen, Linas kvällsbok och en annan som jag inte kommer ihåg vad den heter, Wild Child eller något tror jag... I fredags bytte jag och Arvid "alla hjärtansdag presenter" med varandra, eftersom vi faktiskt inte kommer att ses imorgon då det är alla hjärtansdag... Jag gav honom en tröja och han gav mig ett presentkort på ett spa i Ronneby, så himla mysigt!
I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0