#1

Har precis skapat denna kategorin och i den har jag ju då tänkt att skriva om min träning osv. Jag har precis köpt ett gymkort för ett helt år på Friskis o Svettis, tycker att de har det bästa gymmet faktiskt... Tänkte börja med att skriva mitt "tränings-schema" och lite andra småsaker:
Träningsdagar:
Tisdagar 14.30
Torsdagar 14.30
Söndagar: När som helst.
Gå till väga när det gäller "kost":
Sen har jag tänkt att jag ska skära ner på snacks och sånt så mycket som jag bara kan, men jag tänker tillåta mig själv att äta antingen godis, chips eller popcorn på antingen fredagar eller lördagar, men jag ska inte det både fredag och lördag om det inte är något speciellt som händer. Sen tänkte jag skära ner på det jag äter, så jag ska inte äta bara för att det är gott, utan jag ska äta tills jag är mätt och sen tar det stopp!

Mina mål:
Mina mål är att gå ner minst 10kg i vikt, få upp konditionen och få mer mag- och ryggmuskler.
Det var nog allt för denna gången... Bara att säga till om det är något ni vill veta!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0